Formularz zwrotu:
Adres zwrotów:
Wisbhp
ul. Żeromskiego 9/10
84-300 Lębork
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827) masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość. Szczegóły znajdują się Regulaminie sklepu:
X. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
3. Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
5. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt. 1 niniejszego rozdziału, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
6. Termin 14-dniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia w którym objął Produkt w posiadanie.
7. Możliwość zwrotu towaru dotyczy:
Produktów nowych, nieużywanych, posiadających oryginalne metki oraz nieuszkodzone opakowanie jednostkowe i zbiorcze – jeśli zwrot dotyczy całego opakowania zbiorczego
niemających oznak ingerencji w towar tj. niepoddanych żadnym procesom zdobienia: haftu, nadruku itp.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadkach wskazanych w art. 38 Ustawy.
Prawo to nie przysługuje m.in. w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia (Towarem) jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu Towaru, w szczególności dotyczy to wyrobów opatrunkowych, artykułów sterylnych, higienicznych i kosmetycznych.
Najczęstsze pytania:
1. Jak zwrócić towar?
Zakupiony towar można zwrócić dowolną formą, kurierem, Inpostem, pocztą.
Wystarczy zapakować przesyłkę, zabezpieczyć folią, aby przesyłka nie uległa zniszczeniu podczas transportu i odesłać na podany wyżej adres z formularzem zwrotu.
2. Jak można wymienić na inny rozmiar?
Najszybciej można to zrobić przez dokonanie zwrotu i zakup nowego towaru.
Można też dokonać wymiany rozmiaru towaru na inny rozmiar, po wcześniejszym kontakcie z nami.
3. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwroty wpłat realizujemy do 14 dni roboczych.
4. W jaki sposób otrzymam zwrot?
Zwrot będzie dokonany na konto, z którego nastąpiła zapłata.
W przypadku płatności za pobraniem, pieniądze zwracamy na konto podane w formularzu zwrotu.
5. Czy mogę dokonać zwrotu po 14 dniach?
Niestety nie.
W wyjątkowych przypadkach po wcześniejszym uzgodnieniu możemy przyjąć taki zwrot.